Foto Aneh Lelaki lelaki Berotot Menggunakan Dress

  13 September 2013
 
 (c) dailymail.co.uk
Tren foto aneh kembali muncul di dunia maya. Seperti tingkah para lelaki  yang menggunakan pakaian dan bergaya ala wanita ini. Namun mereka bukan menggunakan pakaian wanita sebenar.

Lelaki-lelaki ini sebenarnya sedang menggunakan pakaian sukan yang disulap menjadi gaun-gaun wanita. Tak cukup sampai di situ, mereka pun menggunakannya dan berpose sebagaimana para wanita yang memotret diri mereka dalam balutan gaun seksi.

(c) dailymail.co.uk 
(c) dailymail.co.uk
Tren foto unik ini terjadi pada minggu malam, di mana sekitar 24 lelaki mendatangi kantor Reddit untuk membuat sesi foto unik tersebut. Salah seorang lelaki bahkan mengatakan bahawa dia perlu menjelaskan pada isterinya sebelum melakukan aksi yang cukup gila ini.

"Aku sudah menjelaskan pada isteriku bahawa aku melakukan ini hanya untuk berbagi idea bagaimana mengubah pakaian olahraga menjadi dress," ujarnya.

(c) dailymail.co.uk 
(c) dailymail.co.uk
Terang saja, bila melihat foto-foto mereka, mungkin orang akan salah sangka. Namun cukup menggelikan juga, melihat para lelaki berotot dengan gaun yang terbuka dan pose yang sangat genit nan centil.

Foto-foto ini dengan cepat menjadi perhatian  ramai orang. Mungkin bila pemotretan tutorial ini dilakukan oleh wanita, hanya akan menjadi tutorial fashion biasa. Namun kerana dilakukan oleh lelaki, kali ini tutorial tersebut menjadi nampak unik dan lucu. Ada-ada saja ya tingkah orang zaman sekarang.

Sumber:Vemale.com

Posting Komentar